jbnoveller

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga ..

Men hejdå !

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre ..

Jusin´s perspektiv

Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne .

- Elli vänta ! skrek jag !

Jag hörde inget svar  ..

Jag hörde ett skrik

- SLÄPP MIG DITT SVIN , hörde jag Elli skika .

Jag följde rösten och jag såg en man som höll fast henne .

- Släpp henne nu ! sa jag med bestämd röst .

Han kollade på mig , släppte henne och tog stryp-grepp om min hals .

Jag hängde uppe i luften och han höll ett skarpt tag om min hals .

 

Elli´s perpsktiv

Jag satt på marken och kunde inte röra mig .

- S-s-läpp honom ! Ta mig istället ..

Han kollade surt på mig och släppte Justin´s hals ..

Han gick fram till mig och tog fram eltejp och började tejpa ihop händerna och fötterna . Han tog upp mig och bar mig till skogen . Han började klä av sig och när han bara stog i underkläder så började han att ta av min tröja ..

När han hade tagit av mina byxor och just tänkte börja på underkläderna så puttade någon undan honom . Det var Justin ..

- Jag ska hjälpa dig härifråm , sa han tröstande .

 

 

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards