jbnoveller

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av elli B - 5 juli 2011 18:43

Innan : Vad har Elli fått ?

Elli´s perspektiv

Jag kan inte fatta att Justin har köpt ett stort hus till oss !

Vi kommer bo hur bra som helst . Hoppas att det inte kostade hur mycket som helst .

Jag gick runt lite i huset och kollade vilka rum som fanns , det fanns redan möbler i huset .. och en pool och en bubbelpool också , typiskt Justin .


Justin´s perspektiv

Jag antog att Elli gillade huset efter som att hon gick runt i huset och hennes ögon var stora som UFO:N . Jag tror att hon gillade poolen .

Men hon har ju inte sett trädgården en ..

-Elli vill du se trädgården ?

- Ja såklart Justin .

Vi gick fram till en glasdörr och jag öppnade den ..


Elli´s perspekiv

Jag sprang ut i trädgården . Den var magisk .. alla blomorna , växterna .. den stora poolen .. varför har alltid Justin minst en pool i huset ?

Var det här vi skulle bo , i ett paradis ?

-Justin .. har du köpt det här huset , och ska vi bo här ?

- Ja , gillar du det ? Ja såklart vi ska bo här , sa han och skrattade .

-Å Justin , det är otroligt , men tänk om vi slutar älska varandra ? Jag kommer alltid älska dig Justin , men kommer du alltid älska mig ?v

- Elli .. jag älskar dig mer och mer för varje dag , jag kommer alltid älska dig .


Justin´s perspektiv

Jag tog henne om midjan och kysste henne ..men denhär gången så var det hon som började hångla . Som vanligt så stog vi där länge och bara hade det mysigt .

Jag har världens bästa tjej . Hoppas hon tycker samma sak om mig .

Jag kanske ska visa henne den andra överraskningen .. ?

- Elli .. ?

- Ja Justin , vad är det ?

- Jag har en till överraskning till dig , sa jag närvöst ..


Elli´s perspektiv

Jag såg att han tog fram något hur fickan .. sen ställde han sig på knä .. skulle han göra det jag trodde ?

- Elli .. jag älskar dig .. vill du gifta dig med mig ? sa Justin närvöst .

-Å Justin det är klart jag vill !

-Är det säkert !? sa Justin glad och skrattade .

Han satte på ringen på mitt finger .. diamant .. Wow hur mycket pengar har Justin ? Jag kysste honom länge ..


Justin´s perspektiv

Jag kan inte fatta det .. jag ska gifta mig med Elli ..jag kan inte vara gladare ..

- Vi gifter oss om 3 månader .. sa jag .

- Oj så tidigt .. okej men vart ?

- Vi åker till Hawaii .. smekmånaden är till Thailand .

- Justin det är fantastiskt , hur kunde du ha råd med allting ?

- Jag tjänar ju på att vara känd älskling .

- Haha jag tänkte inte på det .

-Kom .. vi går upp till vårat sovrum och har lite kul ..


 

Fortsättning följer .. imorgon .

Kommentera ?


Av elli B - 5 juli 2011 10:14

Innan : Han ledde mig upp till hans rum .. vi började kyssas .

Elli´s perspektiv

-JUSTIN VAKNA KLOCKAN ÄR REDAN TVÅ !

-* gäsp*

Jag hörde att han mumlade något men visste inte rikigt vad ..

Jusin , vakna !

-Jag är vaken ..hörde jag han mumla .

-Bra för vi måste upp nu !

Justin sträckte på sig och gick in i duschen .

Jag bytte om och sminkade mig i det andra badrummet .

- Hej Elli , hörde jag en röst säga .

Jag kollade och såg pattie .

- Hej , Justin hör just stigit upp och står i duchen just nu .

-Okej . Vill du ha frukost ?

- Jag väntar tills Justin har duschat klart .

- Okej jag låter det stå framme .

-Tack .


Justin´s perspektiv

Vad ska jag göra idag .. ?

Ja just det , vi ska ju åka och shoppa , bäst jag skyndar mig .

Jag tog fram hårfönen och blåste mitt hår tort .. men det var inte lika mycket att torka mer .. efter som att jag hade klippt mig . Jag gick ur duschen och letade efter Elli .

-Elli ? Var är du ?

-Jag är här Justin här nere . Godmorgon .

-Godmorgon . Sa jag lite piggare .

Jag kysste henne och sen satte vi oss och åt .


Elli´s perspektiv

Gud vad snygg han var .. och han bara min . elr ja .. Patti´s också ..

Hans ögon är ju otroliga .. och hans röst ..jag är tillsamans med Justin Drew Bieber ! Jag lever i en dröm ..

- Du Elli , jag har en liten överraksning till dig .. vi ska dit idag ..

-Säg Justin , sääääg . sa jag !!

-Nej du vi måste åka dit .. svarade Justin och skrattade .

-MEN KOM DÅ VAD VÄNTAR VI PÅ ! Sa jag glatt .

Vi tog Justins bil och körde .. och körde .. och körde ..

Jag började känna mig mer och mer sömnig ..

-Sov lite Elli , det är en lång bit kvar . Sa Justin och klappade mig på kiden .

Jag stängde ögonen , men vaknade av att mobilen ringde .. det var ett främmande nummer.

- Hallå ?.. sa jag .

- Hej detta är Sjukhuset i Stockholm .. din mamma och pappa har tyvärr råkat ut för en olycka ..


Justin´s perspektiv

Jag såg henne prata i telefonen .. sen såg jag tårarna rinna ner för kinderna ..hon la på ..

-Vad har hänt ? frågade jag ledsamt ..

-Mamma .. och pappa ..finns inte mer ..sa hon och tårarna kom direkt nu ..

- Nej men gumman .. Jag svängde in på en parkering och kramade om henne .

-Hur hände det ? frågade jag ,

- Trafikolycka .. vart ska jag bo nu då ?!

- Lilla hjärtat .. kom vi åker vidare .. men försök att sova ..

Jag körde och körde ..


Elli´s perspektiv

Jag vaknade av att Justin kysste mig .

-Vi är framme  , sa Justin .

Vi gick ut ur bilen men jag fick hålla för ögonen medans han ledde mig till överraskningen ..

-Nu får du titta . Sa Justin .

Jag öppnade ögonen ..

- HERRE GUD JUSTIN DU ÄR BÄST !!!


fortsättningföljer ..

Vad har hon fått ? ;)

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards