jbnoveller

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av elli B - 6 juli 2011 10:29

Innan : Kom så går vi upp till vårat sovrum och har lite kul ..

Elli´s perspektiv

Jag vaknade av att min mobil ringde , det stog okänt nummer .

-Hallå ? svarade jag .

- Hej det är jag Timmy ..

- *Suck* Timmy vi är inte tillsamans jag har det bra med Justin nu . Han är den jag behöver ! Du måste förstå det Timmy !

- Jaha .. okej . Svarade han ledsamt .

- Hejdå Timmy  .

-Hejdå Elli  .

Jag la på .. Justin kollade på mig , han hade förmodligen också vaknat av att mobilen ringde ..

- Timmy ? frågade Justin .

- Ja  Han fattar ingenting !

Det blev tyst ett tag .. Jag ska gå ut lite på en promenad ...behöver lite tid för mig själv okej sötnos ? frågade jag Justin .

- Okej snygging . Svarade Justin tillbaka .

Jag gick förbi ett lite hus där ingen verkade bo men sen kände jag en händer för min mun och en hand som höll för mina ögon . Dom drog mig till ett hörn . Jag kännde bara läppar som nuddade mina och trodde det var Justin så jag tog emot den .. han öppnade munnen och jag med .. vi hånglade länge ..

Sen släppte han händerna ..men det var inte Justin .. det var Timmy .

- VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED DITT JÄVLA ÄCKEL ?! Skrek jag och sparkade honom mellan benen sen sprang jag därifrån och ringde Justin .


Justin´s perspektiv

Jag hörde att mobilen ringde och såg på skärmen att det var Elli .

- Hej Elli ! svarade jag glatt .. men jag hörde att något var fel ..

- Hej .. Justin kan du hämta mig vid köpcentret fort ?

-Jadå jag kommer om 1 minut .

Jag skyndade mig till bilen och körde full fart till köpcentret .

Jag såg henne stå där och gråta . Jag tutade ..

Hon satte sig i bilen och jag frågade : Vad har hänt ?

- Justin .. du vet Timmy .. han .. han .. höll för mina ögon och min mun men sen typ .. hånglade han med mig och jag trodde att det var du .. sen sparkad jag honom emellan benen ..

- Va ?! DET KAN FAN INTE VARA SANT !?

- Jag är ledsen Justin ..

- Det var inte ditt fel jag är bara arg på Timmy !

- Mm .. det är jag med ..

- Kom vi åker hem ..

Elli´s perspektiv


 Vi badade i poolen i trädgården och glömde bort Timmy ett tag .

Han höll om mig och kysste mig , sen kände jag hans hand åka längre och längre upp .. men jag tillät det den här gången .. Han drog mig till bubbelpoolen och han bar mig upp till hans knä (så jag satt på honom) Han frågade mig

- Vill du göra det ?

- Ja Justin .. jag vill göra det nu !

Han tog av sig sina badbyxor och jag tog av mig min bikini ..

Vi tog på oss kläder och duschade tillsammants ...

- Justin .. ?

- Ja Elli .

- Öhm .. jag har en liten överraksning till dig men jagvet inte om du gillar det..

- Jodå . Säg nu .

- Jag tror att jag är gravid ..

- Va ? vem är pappan ?

- Du såklart Justin , Men är du inte ledsen elr arg ?

- Nej bara förvånad .. men jag vill ha ett barn och ABSOLUT ha dig som mamman . Sa han och skrattade .


 

Ledsen för att det blev en kort bit idag men kommer en senare förmodligen .

Kommentera ;)

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards