jbnoveller

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av elli B - 4 juli 2011 15:12

Innan : Fan .. han la på ..

 

Justin´s perspektiv

Hur kunde hon vara otrogen , jag var också otrogen men det var ju kanske länge sen .. För två veckor sen .. Och hur hade hon fått reda på att Selena hade messat mig ? Snokar hon igenom min mobil nu också .. Jag undrar vad hon tänker på just nu ..

-Justin är du hemma ? Ropade mamma

- Ja mamma jag är hemma .

-Skulle vi åka iväg till köpcentret med Elli idag eller ? Frågade hon

- Nej det blev ändrade planer .. Svarade jag irriterat ..

- Okej .

Elli´s perspektiv

Hur kunde han också vara otrogen , och med vem ?

Hur länge har han varit otrogen mot mig och hur många gånger ?

Jag skulle lämna tillbaka telefonen till Timmy så såg jag att han hade gråtit .

- Timmy du förstår inte , jag gillar verkligen Justin och jag det var slut för länge sen ..men det kan kanske hända något senare men just nu måste jag få vara med Justin .. Vi har ju redan varit ihop en gång .. Och jag vill lära känna Justin mer , du måste förstå det Timmy .. Men vi ses kanske igen . Sa jag och gav honom en puss innan jag gick . Jag var påväg hem men då minndes jag ..

Jag kan ju inte gå hem efter det jag hade hört . Jag ringde Justin ..

Justin´s perspektiv

Jag hörde att mobilen ringde .

- Hallå ?

- Justin ?

- *suck* vad vill du Elli ?

- Jag vill prata med dej .. Inte bråka med dej .

- Okej .. Centrum ?

-Visst .

Jag la på och gick till centrum för att prata med Elli .

Elli´s perspektiv

Jag gick fort till centrum ..men vad skulle jag säga ?

Att jag älskade honom ?

Jag såg Justin komma med bestämda steg .

- Hej Justin ..

-Hej Elli ..

-Asså Justin .. Jag älskar dig ..och det är dig jag vill ha .. Jag och Timmy är bara vänner ..

- Jag älskar dig också .. Och jag kan bara inte glömma dej .. Men jag kan inte heller glömma det du gjorde .. Men .. Om du ber om ursäkt så gör jag det med .. Okej ?

- Okej , Justin jag är ledsen , förlåt mig .. Vill du ha tillbaka mig som din tjej ?

-Elli förlåt mig . Jag är också ledsen o jag vill ha tillbaka dej ..

Vi kysstes en lång stund .. Sen gick vi hem till Justin .

- Vill du se på film ? .. Frågade han ..

- Nej .. Jag vill göra något annat , sa jag flirtigt med honom .

Han log och tog mig i handen och ledde mig upp till hans rum ..

Vi började kyssas ..


  

Av elli B - 4 juli 2011 08:56


Innan : Vi låg precis som jag och Justin hade gjort .. Tätt ihop ..


Elli´s perspektiv


Jag vaknade av att någon kysste mig .. Jag trodde först det var Justin som kysste mig som han brukar göra men när jag kollade så mins jag ju Justin !


Vad har jag gjort ? Men det var ju skönt .. Underbart faktist .. Vem ska jag ta ?


-God morgon sötnos . Sa Timmy Gulligt .


-God morgon ..


- Vad vill du ha som frukost ? ..


- Jag vill gärna ta en dusch först .. Sa jag .


-Okej du vet vart badrummet är .


-Tack .


Jag gick in i duschen och drog för duschgardinen .


Men jag hörde inte att dörren låstes försiktigt upp ..


Jag märkte att gardinen var påväg att åka bort så jag höll den kvar ..


-Elli det är någon kille som vill prata med dig i telefonen ..


-Okej kan du ge mig telefonen .. ?


-Visst . Här .


-Tack .


- Hallå .. ?


-HEJ ! VARFÖR RINGDE DU INTE IGÅR OCH VARFÖR SVARARDE EN KILLE SOM HETER TIMMY ? DU ÄR OTROGEN ELLER HUR ?!


-Justin .. Ja .. Och jag är jätte ledsen men .. Asså det var så länge sen jag såg honom ..


-Men det betyder inte att man ska vara otrogen ?!


- Nej jag vet .. Förlåt .. Justin .. Förlåt ..


- Jag vet inte om jag förlåter dej .. Vad har ni gjort då ? ..


-Det som vi gjorde föruom att duscha ..


-Nej Elli .. Säg inte .. Att ni .. Hånglade ..


-Det gjorde vi Justin .. Men jag känner inget för honom !


- Nehe det säger alla !


-Det är slut Elli !


- Nej Justin snälla .. Ge mig en chans till ?


-Varför skulle jag det ? Jag vill inte bli sårad igen ..


. Men Justin vem var tjejen som skickar massa sms till dig ?!


- En .. Men nu är det du som var dum !


- DET VAR JU DU SOM VAR OTROGEN FÖRST !


Klick ..


Fan .. Han la på ..



  

Ledsen för att det blev en sånn kort ..

Av elli B - 4 juli 2011 08:31


Innan :


-Justin han är inte här ..

-Okej .

-Ska vi gå och äta frukost ?

-Visst .


 


 Elli´s perspektiv


Jag kan inte fatta att Justin Bieber är kär i mig .. Det är otroligt ..


Ring ring ..


-Öh .. Elli jag tror din mobil ringer . ?


- Va ? , ja tack . Sa jag generat


Jag svarade ..


-Hallå det är Elli


-Hej Gumman det är Mamma jag undrar bara vilken tid du ska hem ?


-Jag är hemma om en timma mamma , okej ?


-Bra Gumman då ses vi då .


-Jadå . Puss


-Puss .


Justin´s perspektiv


Jag hörde att hon pratade med sin mamma .


-När ska du hem ? Frågade jag henne .


- Jag ska vara hemma om en timma så det är nog bäst att jag går nu ..


- Ska jag köra dej ? Frågade jag . .


- Ja tack . Sa hon .


Jag tog på mig jackan och väntade på att hon var klar .


-Är du färdig ? Frågade jag .


- Japp .


- Då åker vi .


Vi satte oss i bilen och jag kollade på henne ..


Elli´s perspektiv


Undrar varför han kollar på mig sådär .. Det är lite läskigt ..


-Öm .. Justin du borde nog börja åka nu om jag ska vara framme idag . Sa jag och började skratta .


- Ha ? Jaha aa .. Svarade han och blev generad .


Jag visade honom vägen in till mitt hus .


-Okej då var vi framme , ha det bra och du Elli .. Ring mig ! 0904-3859126


-Okej Tack för att du körde mig Justin !


-Ingen orsak .


Jag såg hans bil åka iväg .. Usch jag saknade honom redan ..


Jag skulle just gå in men då hörde jag :


-DIN IDIOT HUR KUNDE DU GÖRA NÅGOT SÅNT , FAN FÖR DIG !


-DET ÄR DU SOM ÄR DUM I HUVUDET !


-DRA ÅT HELVETE .


Jag hörde att det var mamma och pappa som bråkade ..igen . Men det har aldrig varit så är dåligt ..


-JAG VILL SKILJAS


-BRA FÖR DET VILL JAG MED !


Nu kände jag tårarna ner för kinderna .. Jag ringde Justin ..


Justin´s perspektiv


Jag hörde att telefonen ringde .


-Hallå ..vem är det ?


-Hej Justin det är jag Elli .


-Hej Elli hur är det .. Du låter ledsen ..


-Ja .. Kan du åka hit igen och hämta upp mig .. Jag förklarar påvägen hem till dig ..


-Såklart , jag kommer om 10 minuter så där och vänta !


Elli´s perspektiv


Jag är glad över att Justin kan hämta mig ..vill verkligen inte prata med mamma eller pappa nu .


Jag såg Justin´s bil svänga in på min väg .. Jag vinkade och klev in i bilen ..


-Hej vad har hänt älskling ? Frågade Justin .


-Mina .. Föräldrar ska skiljas .. Dom skrek på varandra vid fönstret ..


-Oj då .. Men vart ska du ta vägen nu då om du inte ska hem mer ? Frågade Justin .


-Jag vet inte ..


-Jag vet .. Du vill kanske bo hos mig ? .. Frågade Justin glatt


-Men jag har ju inte med mig något och jag åker inte tillbaka till huset ..


- Äh . Vi shoppar imorgon . Blir det bra ?


- Jadå .


Jag såg att min mobil ringde . .men det var inte mamma eller pappa .


- Hallå ? Svarade jag .


- Hej Elli , det är jag Timmy


Nej det får inte hända .. Mitt ex .. hur fick han mitt mobil-nummer ?


- Hej ..


- Vill du träffas ? Frågade han .


- Men jag vet ju inte vart du bor ..


- Vid köpcentret .


-Okej .


-Så vi träffas nu ?


Innan jag ens han svara så sa han :


-Bra då ses vi där om 1 minut .


Han la på ..


Å nej .. Hur ska jag förklara detta för Justin ..


-Öh .. Du Justin .. Jag måste av här .. Men jag ringer när du kan hämta mig okej ?


-Ja .. Okej .


Jag klev ut ur bilen och vinkade till Justin .


Justin´s perspektiv


Varför skulle hon helt plötsligt gå .. ?


Jaja hon ringer ju mig senare sa hon ..


Elli´s perspektiv


Jag gick till Köpcentret och såg genast Timmy .. Han var sötare en vad jag minns ..


-Hej Elli ! Det var länge sen !


- Ja det var det . Sa jag och försökte låta glad .


- Ska vi gå hem till mig ? Frågade han


- Ja .. Okej . .sa jag nervöst .


Vi gick bara i 2 minuter tills vi var framme ..


-Vill du se på en film ? Frågade Timmy ..


- Okej .


- Kom sätt dig i soffan jag gör popcorn och fixar något att dricka . Sa Timmy .


Vad konstigt det kändes .. En varm känsla i magen .. Men jag får inte bli kär i Timmy .. Jag är ju tillsammans med Justin nu ..


Vi kollade på en skräckfilm som hette “the ring” .. jag blev rädd väldigt ofta och jag tror att Timmy märkte det för han tog tag i min hand ..när jag var nära på att somna mitt i filmen .. Så kände jag att någon kysste mig .. Jag kollade och det var såklart Timmy .. Men var jag kär i honom eller inte ..?


Men mer han jag inte tänka för han gjorde samma sak som jag och Justin hade gjort ..


Men det kändes liksom inte dåligt efter det så jag gjorde samma sak ..


Sen satt vi bara där och myste ..det var chockande hur bra han var på att hångla ..


Å nej jag ska ju ringa Justin ! Men jag är så trött ..


- Vill du sova ? Frågade Timmy


-Mm .. Mumlade jag .. Vi la oss i hans säng .. Och exakt som Justin hade gjort .. Tätt ihop ..


Justin´s perspektiv


Varför ringer hon inte ? ..


Har det hänt något .. ?

Varför svarar hon inte när jag ringer ?


  

Av elli B - 4 juli 2011 07:54

Innan :

Jag kände hans mjuka läppar tryckas mot mina . Sen kände jag att hans mun öppnades och det gjorde min med .. Han sträckte ut sin tunga mot min .. och jag gjorde samma sak .. Vi satt där en lång stund ..

                         Sen slutade vi .. Han log och det gjorde jag med ..


Justins perspektiv

- Vi måste duscha av oss kloret innan vi går och lägger oss Elli .

- Jag vet , ska jag ta duschen i ditt badrum eller ?

- Jag hade tänkt att vi kanske kunde ha samma dusch .. Sa jag och kände att kinderna blev röda ..

- Hm .. Ja okej .. Visst .

- Verkligen , okej .

Vi gick upp till mitt rum och duschade av oss .

Jag tryckte mig tätt till henne och hånglade med henne ..

Hon tog emot kyssen och jag drog handen genom hennes fina hår ..

 

Elli´s perspektiv

Jag drog fingrarna genom hans hår och han höll om min midia och vi stog och hånglade ett tag ..

Sen kände jag hans hand som började komma längre och längre upp men jag stoppade honom när han var vid bröstkorgen .

- Nej Justin jag är inte redo för det en ..

- Okej Elli . Ska vi gå och lägga oss ?

- Okej , Samma säng ?

- Visst . Svarade han .

Vi la oss tätt ihop och han höll om mig ..

Jag vaknade klockan 10 och gick in i duschen , sminkade mig och bytte om .

Justin´s perspektiv

Jag vakande av att någon var i badrummet och duschade .

Jag låg kvar lite i sängen tills Elli hade kommit ut .

-God morgon , sovit gott ? Frågade hon .

- Ja som en sten .

Jag gick in i badrummet och duschade .

Jag hörde att dörren låstes upp så jag drog för duschgardinen ..

- Justin ? ..

- Ja.. Elli ..

- Du borde nog inte stå där mer ..

-Varför inte ?

-För att det är paparazzis vid fönstret !

-Jävlar ! Det här händer inte !!

-Men du hade väll för duschgardinen ?

-Öh .. Nej .. Sa jag generat ..

-Ånej ! Justin .. Vad ska vi göra ?

- Jag vet inte vad dom vill se ?

- En kyss ! Ropade en av papparazzima .

-Okej ! Visst !

Elli´s perspektiv

Justin tog fram en handuk och gjorde den som en kjol i duschen .

Sen drog han in mig och drog bort skynket och tog tag i min nacke och pussade mig .

- Inte en sånn fjant-sak sa papparazzin igen .

Justin kysste mig nu ..

-Nöjd ? Frågade Justin

-Nej ! Hångel . Sa Papparazzin .

Jaja ! Justin tog tag i mig och hånglade vilt med mig !

Sen drog han för duschgardinen och viskade till mig : Förlåt om jag inte frågade dig men jag tycker verkligen inte om papparazziz ..

- Det gör inget , det var ju mysigt ..

- Mm .. Fast bättre om inte någon gubbe stog och kollade på ..

Det blev tyst en stund och jag tittade ut och papparazzin var inte där längre ..

-Justin han är inte här ..

-Okej .

-Ska vi gå och äta frukost ?

-Visst .



Mer får ni imorgon ;)

 

1. Elli´s outfit

2. Papparazzi

3.JB sover ^^

Ska börja jobba på del 4 nu .

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards