jbnoveller

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

del 7

Av elli B - 5 juli 2011 10:14

Innan : Han ledde mig upp till hans rum .. vi började kyssas .

Elli´s perspektiv

-JUSTIN VAKNA KLOCKAN ÄR REDAN TVÅ !

-* gäsp*

Jag hörde att han mumlade något men visste inte rikigt vad ..

Jusin , vakna !

-Jag är vaken ..hörde jag han mumla .

-Bra för vi måste upp nu !

Justin sträckte på sig och gick in i duschen .

Jag bytte om och sminkade mig i det andra badrummet .

- Hej Elli , hörde jag en röst säga .

Jag kollade och såg pattie .

- Hej , Justin hör just stigit upp och står i duchen just nu .

-Okej . Vill du ha frukost ?

- Jag väntar tills Justin har duschat klart .

- Okej jag låter det stå framme .

-Tack .


Justin´s perspektiv

Vad ska jag göra idag .. ?

Ja just det , vi ska ju åka och shoppa , bäst jag skyndar mig .

Jag tog fram hårfönen och blåste mitt hår tort .. men det var inte lika mycket att torka mer .. efter som att jag hade klippt mig . Jag gick ur duschen och letade efter Elli .

-Elli ? Var är du ?

-Jag är här Justin här nere . Godmorgon .

-Godmorgon . Sa jag lite piggare .

Jag kysste henne och sen satte vi oss och åt .


Elli´s perspektiv

Gud vad snygg han var .. och han bara min . elr ja .. Patti´s också ..

Hans ögon är ju otroliga .. och hans röst ..jag är tillsamans med Justin Drew Bieber ! Jag lever i en dröm ..

- Du Elli , jag har en liten överraksning till dig .. vi ska dit idag ..

-Säg Justin , sääääg . sa jag !!

-Nej du vi måste åka dit .. svarade Justin och skrattade .

-MEN KOM DÅ VAD VÄNTAR VI PÅ ! Sa jag glatt .

Vi tog Justins bil och körde .. och körde .. och körde ..

Jag började känna mig mer och mer sömnig ..

-Sov lite Elli , det är en lång bit kvar . Sa Justin och klappade mig på kiden .

Jag stängde ögonen , men vaknade av att mobilen ringde .. det var ett främmande nummer.

- Hallå ?.. sa jag .

- Hej detta är Sjukhuset i Stockholm .. din mamma och pappa har tyvärr råkat ut för en olycka ..


Justin´s perspektiv

Jag såg henne prata i telefonen .. sen såg jag tårarna rinna ner för kinderna ..hon la på ..

-Vad har hänt ? frågade jag ledsamt ..

-Mamma .. och pappa ..finns inte mer ..sa hon och tårarna kom direkt nu ..

- Nej men gumman .. Jag svängde in på en parkering och kramade om henne .

-Hur hände det ? frågade jag ,

- Trafikolycka .. vart ska jag bo nu då ?!

- Lilla hjärtat .. kom vi åker vidare .. men försök att sova ..

Jag körde och körde ..


Elli´s perspektiv

Jag vaknade av att Justin kysste mig .

-Vi är framme  , sa Justin .

Vi gick ut ur bilen men jag fick hålla för ögonen medans han ledde mig till överraskningen ..

-Nu får du titta . Sa Justin .

Jag öppnade ögonen ..

- HERRE GUD JUSTIN DU ÄR BÄST !!!


fortsättningföljer ..

Vad har hon fått ? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga .. Men hejdå ! ...

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre .. Jusin´s perspektiv Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne . - Elli vänta ...

Av elli B - 20 juli 2011 19:01


Innan : Han la sig tätt intill mig och sen somnade vi .. Elli´s perspektiv Jag vaknade av att Ryan´s mobil lät .. han var inte där .. jag kollade på Displayen och det stog : Justin . Jag satt bara där och lyssnade på den irreterande singnalen ....

Av elli B - 20 juli 2011 14:05


Innan : Snälla Elli ge mig en chans till . Elli´s perspektiv Jag kan inte fatta att han verkligen tror att jag ska ge honom en chans till .. hur ska jag kunna lita på honom om han bara sviker mig hela tiden ? .. - Jag måste tänka på det Just...

Av elli B - 19 juli 2011 15:09


Innan : Jag la på och skyndade mig dit . Elli´s perpsktiv Nu får det vara nog .. jag blir ALLTID sviken av killar . Finns det inte några killar som är trogna och som man kan ha tillit för ? Jag tog fram mobilen , jag smsade Ryan . - Hej ,...

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards