jbnoveller

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

del 6

Av elli B - 4 juli 2011 15:12

Innan : Fan .. han la på ..

 

Justin´s perspektiv

Hur kunde hon vara otrogen , jag var också otrogen men det var ju kanske länge sen .. För två veckor sen .. Och hur hade hon fått reda på att Selena hade messat mig ? Snokar hon igenom min mobil nu också .. Jag undrar vad hon tänker på just nu ..

-Justin är du hemma ? Ropade mamma

- Ja mamma jag är hemma .

-Skulle vi åka iväg till köpcentret med Elli idag eller ? Frågade hon

- Nej det blev ändrade planer .. Svarade jag irriterat ..

- Okej .

Elli´s perspektiv

Hur kunde han också vara otrogen , och med vem ?

Hur länge har han varit otrogen mot mig och hur många gånger ?

Jag skulle lämna tillbaka telefonen till Timmy så såg jag att han hade gråtit .

- Timmy du förstår inte , jag gillar verkligen Justin och jag det var slut för länge sen ..men det kan kanske hända något senare men just nu måste jag få vara med Justin .. Vi har ju redan varit ihop en gång .. Och jag vill lära känna Justin mer , du måste förstå det Timmy .. Men vi ses kanske igen . Sa jag och gav honom en puss innan jag gick . Jag var påväg hem men då minndes jag ..

Jag kan ju inte gå hem efter det jag hade hört . Jag ringde Justin ..

Justin´s perspektiv

Jag hörde att mobilen ringde .

- Hallå ?

- Justin ?

- *suck* vad vill du Elli ?

- Jag vill prata med dej .. Inte bråka med dej .

- Okej .. Centrum ?

-Visst .

Jag la på och gick till centrum för att prata med Elli .

Elli´s perspektiv

Jag gick fort till centrum ..men vad skulle jag säga ?

Att jag älskade honom ?

Jag såg Justin komma med bestämda steg .

- Hej Justin ..

-Hej Elli ..

-Asså Justin .. Jag älskar dig ..och det är dig jag vill ha .. Jag och Timmy är bara vänner ..

- Jag älskar dig också .. Och jag kan bara inte glömma dej .. Men jag kan inte heller glömma det du gjorde .. Men .. Om du ber om ursäkt så gör jag det med .. Okej ?

- Okej , Justin jag är ledsen , förlåt mig .. Vill du ha tillbaka mig som din tjej ?

-Elli förlåt mig . Jag är också ledsen o jag vill ha tillbaka dej ..

Vi kysstes en lång stund .. Sen gick vi hem till Justin .

- Vill du se på film ? .. Frågade han ..

- Nej .. Jag vill göra något annat , sa jag flirtigt med honom .

Han log och tog mig i handen och ledde mig upp till hans rum ..

Vi började kyssas ..


  

 
 
Ingen bild

Emelie

4 juli 2011 15:46

Azzå jag önskar jag var Elli!!
Men snälla skriv mer!!!
Det hade varit skitbra om jag var Elli...jag hade gjort allt han bad mig om!

elli B

5 juli 2011 10:13

Haha är det Sammis ? ;)
Jag skriver två stcken delar per dag ibland men ALLTID en del :)

 
Ingen bild

sammis

5 juli 2011 11:03

haha nej det är inte jag :P

elli B

5 juli 2011 18:43

Nehe okej ;)
Kul att du tycker om min blogg :)

 
Ingen bild

Justin Bieber forever

6 juli 2011 10:50

Åh herregud, din berättelse är så otroligt romantisk.Jag vill vara Elli(förlåt om jag härmar dig Emelie) men jag vill också vara henne just nu! snälla gör fler följer din blogg!

elli B

6 juli 2011 19:31

Naaw ,jag skriver novell-inlägg två ggr per dag . Sprid gärna vidare bloggen , desto mer följare desto mer inlägg ;)
Kram Elli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga .. Men hejdå ! ...

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre .. Jusin´s perspektiv Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne . - Elli vänta ...

Av elli B - 20 juli 2011 19:01


Innan : Han la sig tätt intill mig och sen somnade vi .. Elli´s perspektiv Jag vaknade av att Ryan´s mobil lät .. han var inte där .. jag kollade på Displayen och det stog : Justin . Jag satt bara där och lyssnade på den irreterande singnalen ....

Av elli B - 20 juli 2011 14:05


Innan : Snälla Elli ge mig en chans till . Elli´s perspektiv Jag kan inte fatta att han verkligen tror att jag ska ge honom en chans till .. hur ska jag kunna lita på honom om han bara sviker mig hela tiden ? .. - Jag måste tänka på det Just...

Av elli B - 19 juli 2011 15:09


Innan : Jag la på och skyndade mig dit . Elli´s perpsktiv Nu får det vara nog .. jag blir ALLTID sviken av killar . Finns det inte några killar som är trogna och som man kan ha tillit för ? Jag tog fram mobilen , jag smsade Ryan . - Hej ,...

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards