jbnoveller

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

del 10

Av elli B - 7 juli 2011 12:16

Innan ; Jag vill ha dig som mamman , sa han och skrattade . 

Elli´s perspektiv 

Justin och jag ska bli förälderar .. hur ska det gå ? 

Men det kommer förmodligen gå på något sätt .. men vi kommer bli jagade hela tiden av papparazzi´s .. Men det löser nog också .. allt löser sig när Justin är med . 


Justin´s perspektiv  

Tänk .. jag ska bli pappa .. och Elli ska vara mamman , vilka fina saker vi kommer göra med varandra .. se den växa upp . 

- Du Elli ? 

- Ja Justin . 

- Är det en tjej eller en kille ? .. 

- Det blir inte en Justin .. det blir två .. en tjej och en kille .. vi ska få tvillingar . 

- Va ? .. sa jag chockat .. två .. tjej och kille ..


Elli´sperspektiv 

Jag såg att han blev chockad .. 

- Justin .. är du okej ? 

- Jag vet inte .. två stycken .. det är dubbelt så mycket en en ..

- Jag vet .. men vi kommer klara det , vi klarar alltid , Never say never . Sa jag och skrattade . 

- Haha jo .. det är sant , men ska dom ha samma rum eller ett var ? 

- Samma blir nog bäst ..inte lika jobbigt då om dom vaknar .. 

- Mm .. vilken färg ska vi ha på väggarna då ? 

- Jag vet inte .. blått kanske ?

- ja det blir bra .. 

- Jag ska till BB idag för att lyssna på bebisen .. och vill helst gå dit själv om det är okej ? 

-Jadå .. visst , jag köper kläder sålänge . Sa Justin och skrattade . 

Jag körde till BB och togs emot av en läkare .. 

-Är det okej om vi kollar på bebisarna direkt ? frågade Läkaren . 

- Jadå gärna . 

Hon ledde mig till ett rum med massa tekniska saker .. Jag la mig på sängen och hon tog en salva och lyssnade .. men hon ropade på en läkare .. 

Efter hon hade pratat med läkaren så kom hon tillbaka till mig .. 

- Elli .. jag har dåliga nyheter .. man hör inte hjärtslagen .. dom kommer inte överleva .. jag är ledsen .. 

Jag kände tårarna komma .. jag sprang ut från BB och tog fram telefonen . 

- Justin .. kan du hämta mig ? .. det är viktigt !

- Ja visst gumman . Jag kommer . 

Jag såg hans bil komma , jag satte mig i bilen .. 

- Justin .. våra barn kommer inte överleva .. 

- V..va .. varför inte ? Sa han och jag såg att han började gråta ..

- Dom hör inga hjärtslag .. jag är lika ledsen som du Justin .. 



Okrar inte ladda upp en bild .. 

 
 
!♥JB

!♥JB

7 juli 2011 17:58

Snälla gör del 11-12!
Älskar novellen!

http://Emma Bieber ♥

elli B

7 juli 2011 18:18

Haha jadå , ska se om jag kan göra den nu .
Tack för kommentaren

 
Emma Bieber ♥

Emma Bieber ♥

7 juli 2011 21:53

Jag har läst del 11 också nu vill jag att du ska skriva del 12 också! snälla jag vill verkligen inte att Elli ska dö! :( ÄLSKAR NOVELLEN!

http://NovellerOmJB

elli B

7 juli 2011 22:43

Du får vänta tils imorgon bitti , brukar skriva innan jag äter frukost , vaknar runt 10 .
Naaw , det betyder mycket från alla fina kommentarer ! ;*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga .. Men hejdå ! ...

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre .. Jusin´s perspektiv Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne . - Elli vänta ...

Av elli B - 20 juli 2011 19:01


Innan : Han la sig tätt intill mig och sen somnade vi .. Elli´s perspektiv Jag vaknade av att Ryan´s mobil lät .. han var inte där .. jag kollade på Displayen och det stog : Justin . Jag satt bara där och lyssnade på den irreterande singnalen ....

Av elli B - 20 juli 2011 14:05


Innan : Snälla Elli ge mig en chans till . Elli´s perspektiv Jag kan inte fatta att han verkligen tror att jag ska ge honom en chans till .. hur ska jag kunna lita på honom om han bara sviker mig hela tiden ? .. - Jag måste tänka på det Just...

Av elli B - 19 juli 2011 15:09


Innan : Jag la på och skyndade mig dit . Elli´s perpsktiv Nu får det vara nog .. jag blir ALLTID sviken av killar . Finns det inte några killar som är trogna och som man kan ha tillit för ? Jag tog fram mobilen , jag smsade Ryan . - Hej ,...

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards