jbnoveller

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av elli B - 17 juli 2011 12:03

Innan : Jag visste inte vart jag var påväg , jag fortsatte bara springa.

Justin´s perspektiv

- Nej , Selena jag kan inte göra det här mot Elli . 

- Jo .. kom igen nu Justin .. du vet att du vill ha mig .. , Sa hon och kysste mig .

- Nej Selena .. jag måste be dig att gå ..

- Visst , men du anar inte vad du går miste om .. , Sa hon retsamt .

Jag tog fram mobilen och ringde Ryan .

- Yo JB ! Svarade han .

- Hey Ryan , jag behöver hjälp .. har du hört något nytt om Elli ?

- Nej , har du tabbat dig igen ? Vad gjorde du den här gången JB ?

- Jag .. gjorde det med Selena .. , sa jag skamset .

- Nej , JB du vet ju vad dom händer när man är med henne !

- Ja .. jag vet , Men kan du försöka få reda på vad som har hänt med Elli ?

- Okej .. jag söker på Twitter ..

Jag hörde att han skrev på sitt tangentbord ..

- Det står såhär : Varför gör alla såhär mot mig ? Jag vill bara springa bort från allt ..

- Jag måste hitta henne .. kan du spåra henne från hennes mobil ?

- Jag kan försöka .. men det är svårt att få teckning här .. hon är vid Centrum ..

- Okej , jag sticker dit . Tack .

- Inga problem .

Jag la på och skyndade mig dit ..

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards