jbnoveller

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

del 15

Av elli B - 19 juli 2011 15:09

Innan : Jag la på och skyndade mig dit .

Elli´s perpsktiv

Nu får det vara nog .. jag blir ALLTID sviken av killar . Finns det inte några killar som är trogna och som man kan ha tillit för ?

Jag tog fram mobilen , jag smsade Ryan .

- Hej , har du hört något om Justin ?

- Nej ..

- Ryan jag hör att du ljuger .. vad har du sakt ?

- Öhm .. asså .. han ringde och frågade om jag visste vart du var och jag sa att du var vid centrum .. han är förmodligen påväg dit .

- Va , varför sa du det Ryan ?! Hur kun ..

Jag blev avbruten av att jag kände en hand på min axel .


Justin´s perpsktiv

Jag visste inte om hon anade att det var jag .. jag såg att hon smsade med någon .. Ryan .. varför smsar hon med honom .. fast jag vet att dom är nära kompisar ..

- Elli ..

Hon tog tag i min hand och drog bort den från hennes axel , utan att vända sig om så gick hon därifrån ..

Jag sprang efter tog hennes hand och drog henne mot mig .

- Vad vill du Justin , sa hon och jag såg att hon var nära att börja gråta .

- Elli ..asså jag är ledsen .. men asså ..

- Asså vadå ? Du har inget att säga , du kan inte förklara dig denna gången .

- Jo .. fast ändå inte .. det var hon ..

- Det var hon ? Jag hörde ju at det var du som sa : Vi måste vara tysta så att hon inte vaknar ! Du kan inte skylla ifrån dig , jag vet att du ljuger Justin .. Dina fina ögon är inte bruna längre .. dom är svarta ..

Jag kan inte fatta att hon sa sådär .. men jag kan fortfarande rädda vårat förhållande ..

- Elli snälla ge mig en chans till .. bara en !


  

 
 
Ingen bild

Någon

19 juli 2011 20:14

Guuuuuuuud vad bra du är på att skriva!
Jag är absolut ditt största fan!
Men asså....du kan nte sluta där det är mest spännande det blir ju jättejobbigt ju då ste man vänta:(

elli B

20 juli 2011 14:05

Naaw , blir jätte glad när man får sånna här kommentarer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga .. Men hejdå ! ...

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre .. Jusin´s perspektiv Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne . - Elli vänta ...

Av elli B - 20 juli 2011 19:01


Innan : Han la sig tätt intill mig och sen somnade vi .. Elli´s perspektiv Jag vaknade av att Ryan´s mobil lät .. han var inte där .. jag kollade på Displayen och det stog : Justin . Jag satt bara där och lyssnade på den irreterande singnalen ....

Av elli B - 20 juli 2011 14:05


Innan : Snälla Elli ge mig en chans till . Elli´s perspektiv Jag kan inte fatta att han verkligen tror att jag ska ge honom en chans till .. hur ska jag kunna lita på honom om han bara sviker mig hela tiden ? .. - Jag måste tänka på det Just...

Av elli B - 17 juli 2011 12:03

Innan : Jag visste inte vart jag var påväg , jag fortsatte bara springa. Justin´s perspektiv - Nej , Selena jag kan inte göra det här mot Elli .  - Jo .. kom igen nu Justin .. du vet att du vill ha mig .. , Sa hon och kysste mig . - Nej Selen...

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards