jbnoveller

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

del 11

Av elli B - 7 juli 2011 18:18

Innan : Jag såg att Justin grät .

Elli´sperspektiv

Varför kan man inte bara få barnen att leva igen , och hur ska jag ta bort barnen efter som att dom är döda ..jag vill inte gå runt med lik i magen .. men jag vill att dom ska leva .. stackars Justin .. han ville ju lära dom att spela Basket ..

- Justin .. jag är också ledsen ..

- Elli .. om vi inte ska ha barn så .. asså .. jag har inte känslor kvar för dig mer ..

- Va .. varför ?

- Fråga inte .. det bara är så .. gå ut från min bil .. '

-Okej Jusin .. Jag kände att tårarna ramlade ner för kinderna ..

Jag ska få ett slut på det här ..nu .. jag gick in på ett internet Café som fanns i närheten ocn gick in på Twtter .. - Jag är ledsen men det här är det sista ni hör från mig nu .. jag går över till den andra sidan ..


Justin´s prspektiv

Jaha .. då var det gjort då .. jag hörde att telefonen ringde . Det stog Ryan på skärmen .

- Hej Ryan , jag kan inte prata just nu ..

- Justin du vet att Elli kommer ta självmord va ?!

- Va ?! Vart har du hört det ?

- Hon skrev det på sin Twitter .. har du inte läst det ?

- VA ?! Nej vi måste hindra henne , vet du vart hon är ? sa jag stressad .

- Nej .. men hon skrev något om där ni träffades ? ..

- Jag måste lägga på nu Ryan .

Jag la på och startade bilen fort som tusan , jag körde fort till stället där vi träffades för första gången . Jag ropade på henne men fick inget svar ..

- ELLI ! VAR ÄR DU !? Skrek jag .

Jag hörde snyfftingar och jag följde dom ..

Elli´s perspektiv

Jag hörde att någon kom , men det kunde knappats vara Justin .. han bryr sig ju inte längre om mig .. jag tänkte just hoppa men då såg jag Justin komma springande .

- ELLI NEJ !!! GÖR DET INTE !

 

Hur kommer det gå ? Kommer Elli dö ?  

Tack för alla fina kommentarer !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elli B - 23 juli 2011 17:09

Jag kommer göra en ny blogg som ni får leta upp själva  , jag skapar en ny blogg om JB av en orsak som jag inte vill säga .. Men hejdå ! ...

Av elli B - 23 juli 2011 12:20

Innan :Jag sprang därifrån , jag hörde att Justin ropade mitt namn men jag fortsatte att springa .. längre .. och längre .. Jusin´s perspektiv Jag kände inte mina läppar längre .. men jag ställde mig upp och sprang efter henne . - Elli vänta ...

Av elli B - 20 juli 2011 19:01


Innan : Han la sig tätt intill mig och sen somnade vi .. Elli´s perspektiv Jag vaknade av att Ryan´s mobil lät .. han var inte där .. jag kollade på Displayen och det stog : Justin . Jag satt bara där och lyssnade på den irreterande singnalen ....

Av elli B - 20 juli 2011 14:05


Innan : Snälla Elli ge mig en chans till . Elli´s perspektiv Jag kan inte fatta att han verkligen tror att jag ska ge honom en chans till .. hur ska jag kunna lita på honom om han bara sviker mig hela tiden ? .. - Jag måste tänka på det Just...

Av elli B - 19 juli 2011 15:09


Innan : Jag la på och skyndade mig dit . Elli´s perpsktiv Nu får det vara nog .. jag blir ALLTID sviken av killar . Finns det inte några killar som är trogna och som man kan ha tillit för ? Jag tog fram mobilen , jag smsade Ryan . - Hej ,...

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards