jbnoveller

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av elli B - 8 juli 2011 21:10

Hej , jag ville bara meddela alla underbara läsare att jag inte kommer kunna skriva på en vecka pgr av musik-läger .

pusspuss

Av elli B - 8 juli 2011 15:21

Innan : Jag skulle just hoppa när jag såg Justin komma springande .

- ELLI NEJ GÖR DET INTE !

Elli´s perspektiv

-varför skulle jag inte göra det Justin ?! Jag har inget att leva för längre ..

Justin sprang upp för trappuppgången och stog bakom mig ..

- Elli .. snälla .. jag ber dig gör det inte .. , sa Justin och började skaka och gråta .

- Men du älskar ju mig inte längre ändå ..

- Jo , men jag var bara ledsen över barnen ..

Jag skulle just gå in igen då jag halkade på isen som låg på kanten ..

- JUSTIN !


Justin´s perspektiv

Jag såg att hon föll , jag sträckte ut min hand fort !

- Jag har dig Elli !

Jag drog henne till mig och kramade .. jag kände att hon skakade och jag hörde att hon sa :

- Håll kvar mig och släpp aldrig taget Justin ..

-Jag kommer aldrig släppa taget och lämna Elli ..du är mitt allt !

Jag pussade henne på pannan .

-Kom vi går ner till bilen ..

- Aj , sa hon och föll på golvet .

- Du skadade nog foten när du föll , ta´t lungt jag  bär dej .

Jag tog henne och bar henne som en prinsessa .

Jag hjälpte henne in i bilen ..


Elli´s perspektiv

Tänk att jag skulle ta självmord .. tur att jag har Justin .

- Justin .. jag älskar dig..

- Och jag älskar dig , Sa Justin . Han log och pussade mina frysna läppar ..

Jag hackade tänderna ..

- Sötnos vi är snart hemma då ska du få en filt och varm choklad .

- Ta..ack , sa jag tacksamt .

Vi körde in i garaget och han bar mig till sängen .

- Är du okej ? frågade han .

- Jag tror det .. men har ingen känsel i benen ..

- Lilla gumman .. vi åker till doktorn imorgon ..

- Tack .. Justin kan du lägga dig brevid mig ?

- Såklart älskling , sa han och la sig och kramade om mig .

Jag somnade fort .

Jag vaknade av något ljud från badrummet ..

- Åh Justin !

- Shhh .. du måste vara tyst så hon inte vaknar .. hörde jag Justin säga ..

Jag slängde upp dörren och skrek : HUR KUNDE DU JUSTIN !?

 

Ledsen för en sen uppgradering .. var hos doktorn ..

Presentation

Noveller om JB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards